Top Line, compania lider in Romania in distributia de servicii si produse profesionale de infrumusetare, continua programele de protejare a mediului inconjurator, si lanseaza vineri, 7 iunie, Green Friday, o campanie ce promoveaza frumusetea sustenabila.
Top Line se implica in protejarea planetei si lanseaza Green Friday, prin care promoveaza frumusetea sustenabila
Pe intreaga durata a lunii iunie, echipa Top Line va informa publicul, pe retelele de socializare si in magazin, despre optiunea produselor cosmetice curate, sigure pentru sanatatea noastra si a mediului inconjurator, acest tip de produse fiind inclus in categoria Clean Beauty.
In plus, timp de 10 zile, intre 7 si 16 iunie, toate produsele din portofoliul Top Line vor fi disponibile la unele din cele mai mari reduceri din an, discounturi disponibile pe www.topline.ro, in magazinul Top Line si in saloanele partenere Top Line din intreaga tara.
Efectele schimbarilor climatice sunt resimtite din ce in ce mai puternic in ultimii ani, astfel ca oamenii de pretutindeni au devenit interesati, mai mult ca niciodata, de a gasi solutii pentru a limita poluarea mediului inconjurator si a avea grija de sanatatea lor si a intregului ecosistem.
Astfel, a crescut cererea de produse de ingrijire cu ingrediente naturale, din surse biologice, cu ambalaje reciclabile si o filosofie de brand in sprijinul protectiei naturii.
”Clean Beauty este un concept care a starnit un interes extrem de mare in industria de frumusete globala, atentia fiind indreptata spre produsele curate, sigure pentru sanatatea noastra si a mediului inconjurator. Acest tip de produse este transparent fata de consumatori, insemnand ca pe eticheta sunt trecute toate ingredientele, fara a se ascunde nimic. Produsele cosmetice Clean nu trebuie sa contina alergeni, perturbatori hormonali, produse cu potential cancerigen si iritanti.
Lista ingredientelor interzise este diferita in functie de regiune, cu regulile cele mai severe in Europa, unde exista 1300 de componente pe o lista neagra. Printre acestea se numara 26 de iritanti si alergeni cunoscuti cum ar fi Citral, Citronellol, Coumarin, Eugenol, alcool denaturat, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Isoeugenol, Linalool, uleiuri esentiale, Limonene, parfumuri, SD alcohol, ethanol, coloranti naturali sau sintetici, extracte de citrice si plante cu potential iritant, methylchoroisothiazolinone, methylisothiazolinone, conservanti cu potential iritant, perturbatori hormonali sau ingrediente cu potential cancerigen, camforul, sulful, resorcinol si anumite extracte de plante”, declara Diana Baicu, Director General Top Line.
Ce inseamna Clean Beauty?
Clean Beauty se refera la produse cosmetice si de ingrijire personala care sunt formulate fara ingrediente potential daunatoare sau toxice pentru sanatate. Caracteristicile principale ale produselor Clean Beauty includ:
1. Ingrediente Non-Toxice.
Produsele nu contin ingrediente ce ar putea provoca iritatii, alergii sau alte probleme de sanatate, cum ar fi parabeni, sulfati, ftalati, siliconi si multe altele.
2. Etichete usor de inteles.
Brandurile de frumusete din categoria Clean Beauty mentioneaza toate ingredientele produselor pe eticheta, fara sa se ascunda in spatele unor formulari generice precum „parfum” sau „conservanti.” Aceasta aborare vine sa combata fenomenul denumit Green Washing, prin care unele companii ascund ingredientele toxice de pe etichete sub denumiri generice.
3. Protectia Mediului.
Produsele Clean Beauty protejeaza mediul si au un impact negativ minim asupra planetei si a societatii. „Producatorii au inceput sa foloseasca din ce in ce mai multe ambalaje care nu contin plastic sau contin din ce in ce mai putin plastic,” spune Diana Baicu. De exemplu, ambalajele produselor Kevin.Murphy sunt facute exclusiv din plastic recuperat si reciclat din oceane.
Ce sunt produsele cosmetice sustenabile?
Produsele cosmetice sustenabile se concentreaza pe reducerea impactului negativ asupra mediului in timpul intregului ciclu de viata al produsului, de la productie pana la eliminare. Caracteristicile principale includ:
1. Ingrediente naturale si organice.
Utilizarea ingredientelor obtinute din surse naturale si organice, cultivate fara pesticide si alte substante chimice daunatoare.
2. Ambalaje ecologice.
Folosirea materialelor reciclabile, compostabile sau reutilizabile pentru ambalaje, pentru a reduce deseurile plastice si impactul asupra mediului.
3. Procese de productie prietenoase cu mediul.
Procesele de productie minimizeaza poluarea si utilizarea resurselor naturale, inclusiv utilizarea energiei regenerabile si reducerea emisiilor de carbon.
4. Etica si responsabilitate sociala.
Companiile sustenabile pun accent pe practici etice, cum ar fi comertul echitabil, respectarea drepturilor muncitorilor si sprijinirea comunitatilor locale.
”Prin campania Green Friday, ne dorim ca publicul sa fie informat corect despre ce alternative are daca isi doreste sa apeleze la astfel de produse cosmetice prietenoase cu mediul inconjurator. Suntem bucurosi ca in portofoliul nostru se regasesc astfel de produse, apartinand brandurilor de top internationale, care dezvolta programe de sustenabilitate, printre acestea Babor, Kevin.Murphy, Moroccanoil, Guinot, Academie, Mary Cohr, K18, Joico.
Ce produse cosmetice clean si sustenabile poti gasi la Top Line
KEVIN.MURPHY, unul din cele mai apreciate branduri de hairsyling si haircare la nivel mondial, utilizeaza micro-culturi, practici ecologice de cultivare si tehnici ecologice de recoltare salbatica, utilizeaza ambalaje reciclabile si biodegradabile, nu face teste pe animale, si doneaza o parte din incasari proiectului Climate Reality, intr-un efort de a diminua amprenta globala de carbon.
Produsele brandului american de haircare si hairstyle K18 sunt certificate ca fiind neutre din punct de vedere plastic de catre Plastic Bank. Prin acest program a redus in mod radical deseurile prin oprirea a 147 tone metrice de plastic, echivalentul a 7,3 milioane desticle de plastic de unica folosinta care nu ajung in ocean.
Moroccanoil s-a angajat ca, in urmatorii cinci ani, sa utilizeze mai putin plastic virgin si mai mult material reciclat, economisind astfel peste 500 de tone de plastic virgin. Faimosul ulei tratament Moroccanoil vine in recipiente fabricate din sticla reciclata in proportie de 40%.
Toate sampoanele si balsamurile Moroccanoil sunt acum ambalate in recipiente fabricate in proportie de 50% din materiale reciclate dupa consum. Nu in ultimul rand, fabrica Moroccanoil produce si energie solara prin intermediul panourilor solare de pe acoperis, iar comenzile sunt ambalate in hartie reciclabila in loc de folie cu bule de plastic. Brandul estimeaza ca acest lucru va preveni utilizarea a 20.000 de kilograme de plastic pe an.
JOICO este partener EPA Green Power si isi propune sa reduca amprenta de carbon a operatiunilor cu 75 la suta pana in 2030. Brandul imbunatateste continuu eficienta energetica si obtine 100% din energia electrica utilizata din surse regenerabile.
Recipientele pentru sampoanele si diversele spray-uri Joico folosesc pana la 25% materiale reciclate post-consumator (PCR).
Kryolan, brandul de produse de machiaj profesionale, a investit, inca din 1995, intr-o statie de tratare a apelor uzate in 1995. Aceasta inseamna ca componentele uleioase si grase sunt indepartate din apele uzate inainte de a intra in sistemul de canalizare.
In 2010, primul sistem fotovoltaic cu un total de 761 de module solare a fost instalat pe acoperisul sediului din Berlin. in 2015, au fost adaugate alte 244 de module. impreuna cu o centrala de cogenerare a energiei electrice si termice instalata in 2015, brandul reuseste sa produca mai multa energie electrica la sediile sale din Germania decat consuma. Calculat in medie pe ultimii trei ani, a produs cu 2,7% mai multa energie electrica decat a consumat. Acest lucru corespunde unei reduceri de CO2 de aproximativ 287 de tone metrice. in plus, nu testeaza pe animale si utilizeaza ambalaje din materiale reciclate.
BABOR este pionier in sustenabilitate. in anii 1990, brandul german a lansat un borcan refill si s-a axat pe gestionarea deseurilor si microfiltrarea apei intr-o perioada in care eforturile de sustenabilitate inca erau ridiculizate. in 2018, BABOR a implementat o Agenda verde privind sustenabilitatea, ce include obiective pentru emisiile de carbon, ambalaje durabile sau ingrediente curate.
Pana in 2025 si-a propus reducerea emisiilor de CO2 cu 50%, iar in 2030 sa aiba o fabrica complet electrica, autosuficienta din punct de vedere energetic. Brand-ul are o abordare CLEAN BEAUTY in toate formulele sale, fara elemente cu potential alergen sau agresiv pentru piele, iar ingredientele active sunt explicate pe intelesul consumatorului, pentru intelegerea corecta a beneficiilor produselor.
Formulele produselor cosmetice Academie contin pana la 99% ingrediente de origine naturala, obtinute in maniera sustenabila. Academie isi reformuleaza gamele naturale, favorizand formulele curate, accesibile pentru pielea sensibila si garanteaza flacoane, tuburi, recipiente si cutii de carton reciclabile si de provenienta ce presupune zero despaduriri. Formulele sunt vegane, clean si obtinute in maniera sustenabila, prin reducerea emisiilor de carbon.
Guinot si Mary Cohr dezvolta pe principii farmaceutice produsele cosmetice si indeplinesc cele mai stricte standarde de mediu. Formulele Mary Cohr nu contin parfum artificial, microplastic, silicon, ftalati, parabeni sau alte elemente cu potential alergen.Grupul GUINOT-MARY COHR este angajat in proiecte de dezvoltare durabila in ceea ce priveste recipientele si ambalajele secundare, nu doar in privinta reciclarii materiilor, ci si in privinta greutatii acestora sau a formei de ambalare, reducand aspectele negative legate de logistica si emisiile de carbon.
Login and Registration Form
Clienti inregistrati
Clienti noi
Ai uitat Parola?